TestyIzzyski

środa, 22 marca 2017

Moja recenzja tej wspaniałej książki ♥

"Sto wierszyków nowych do ćwiczeń wymowy"  - Elżbieta i Witold Szwajkowscy


Chciałam zacząć od tego, że moja córka bardzo ładnie mówiła od samego początku lecz w przedszkolu kiedy dużo dzieci mówi niewyraźnie ona również zaczęła.
Tak więc bardzo się cieszę, że miałam zaszczyt testować tę książkę dzięki, której łatwiej jest mi przywrócić mojej córce właściwą wymowę.

Czytając co wieczór te krótkie wierszyki, moja młodsza 3 letnia córeczka również zaczęła poprawnie wymawiać niektóre wyrazy.






Powiem szczerze, że moje pierwsze wrażenie nie było najlepsze ale gdy zaczęłam czytać dzieciom to natychmiast zmieniłam zdanie.

Czytanki zmieniają się w rymowanki dzięki, którym dzieci łatwiej zapamiętują poprawne zwroty. 
Dodatkowo na każdej stronie napisane jest na co zwrócić uwagę i jak dziecko powinno prawidłowo wymawiać przedstawioną literkę.
 W książce jest też dużo obrazków przedstawiających bohaterów wybranego wierszyka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz